حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

اپل آیفون 14 و آیفون 14 پلاس را با اتصال ماهواره ای جدید، دوربین های بهتر و… معرفی کرد.

اپل دیروزآیفون 14 و آیفون 14 پلاس جدید را معرفی کرد که به ترتیب با نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی در دسترس هستند. ویژگی های کلیدی جدید عبارتند از بهبود دوربین های جلو و عقب، تراشه A15 Bionic کمی بهبود یافته با پردازنده گرافیکی 5 هسته ای، و اتصال ماهواره ای برای ارسال پیامک اضطراری در ایالات متحده و کانادا.

همانطور که به طور گسترده شایعه شده بود، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس دارای قابلیت اتصال به شبکه های ماهواره ای در مواقع اضطراری هستند که ممکن است دکل های تلفن همراه عادی دور از دسترس باشند. هنگامی که پیام‌های اضطراری با استفاده از ویژگی جدید ارسال می‌شوند، به صورت حباب‌های خاکستری در برنامه پیام‌ها ظاهر می‌شوند تا آنها را از پیام‌های iMessage یا SMS متمایز کند.

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس جدید دارای طراحی کلی مشابه مدل های آیفون 13 هستند، اما اندازه بزرگتر 6.7 اینچی جایگزین اندازه کوچک آیفون 13 5.4 اینچی قبلی می شود. هر دو مدل دارای صفحه نمایش OLED رتینا XDR با صدای True Toneو حداکثر روشنایی تا 1200 نیت هستند. در داخل، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس از همان تراشه A15 Bionic موجود در مدل‌های آیفون 13 پرو برای گرافیک سریع‌تر بهره می‌برند.

بهبودهای دوربین عقب در مدل‌های Pro شامل یک سنسور بزرگ‌تر برای لنز Wide است که عملکرد در نور کم را بهبود می‌بخشد و سرعت نوردهی در حالت شب را دو برابر قبل می‌کند. در قسمت جلویی، دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی جدید با فوکوس خودکار وجود دارد.

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس نیز دارای ویژگی جدیدی به نام «موتور فوتونیک» هستند:
از طریق ادغام عمیق سخت افزار و نرم افزار، Photonic Engine عملکرد متوسط ​​تا کم نور را برای عکس ها در همه دوربین ها بهبود می بخشد: تا 2 برابر در دوربین Ultra Wide، دو برابر در دوربین TrueDepth، و 2.5x چشمگیر در دوربین اصلی جدید. . Photonic Engine این افزایش چشمگیر کیفیت را با استفاده از مزایای محاسباتی Deep Fusion در مراحل اولیه فرآیند تصویربرداری برای ارائه جزئیات فوق‌العاده، حفظ بافت‌های ظریف، ارائه رنگ بهتر و حفظ اطلاعات بیشتر در یک عکس، امکان‌پذیر می‌سازد.

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در رنگ های مشکی (میدنایت)، آبی، ستاره ای و بنفش در 128، 256 و 512 گیگابایت در دسترس خواهند بود. پیش‌سفارش‌های مدل‌های جدید آیفون 14 در روز جمعه، 9 سپتامبر آغاز می‌شود، و آیفون 14 از جمعه، 16 سپتامبر ارسال می‌شود. آیفون 14 پلاس  از جمعه، 7 اکتبر برای مشتریان ارسال می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول