حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

اپل iOS 16 و watchOS 9 را در 12 سپتامبر عرضه می کند

اپل دیروز اعلام کرد که iOS 16 و watchOS 9 در روز دوشنبه 12 سپتامبر در دسترس تمامی کاربران دارای مدل های سازگار آیفون و اپل واچ قرار خواهند گرفت.

iOS 16 برای اولین بار در ماه ژوئن توسط اپل پیش‌نمایش شد و طی چند ماه گذشته، آزمایش بتا را با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن و اعضای برنامه بتا عمومی انجام داده است. iOS 16 یک نسخه قابل توجه است، با ویژگی‌های اصلی از جمله صفحه قفل کاملاً بازطراحی شده و قابل تنظیم، امکان ویرایش موقت iMessages و موارد دیگر.

صفحه قفل جدید به مشتریان اجازه می دهد تا عناصر بصری مختلف را برای ایجاد صفحه قفل کامل خود طراحی کنند. مشتریان می‌توانند فونت‌ها و رنگ‌های مختلف را برای ساعت انتخاب کنند، ویجت‌ها را اضافه کنند، والپیپر های جدید با جلوه‌های عمقی و موارد دیگر اضافه کنند.

علاوه بر صفحه قفل که به تازگی طراحی شده است، اپل ویژگی های بسیار درخواستی را نیز به برنامه Messages آورده است. کاربران در iOS 16 اکنون می‌توانند پیام‌ها را تا 15 دقیقه پس از ارسال ویرایش کنند و تا 2 دقیقه پس از ارسال تصادفی پیام، می‌توانند آن را لغو ارسال کنند. بهبودهای SharePlay و همکاری در Messages نیز بخشی از iOS 16 است.

در سایر برنامه‌های اصلی مانند Mail و Safari، اپل همچنین ویژگی‌هایی مانند جستجوی Spotlight و اضافه کردن موارد جدیدی مانند لغو و زمان‌بندی ارسال برای ایمیل‌ها، کلیدهای عبور Safari و… را بهبود می‌بخشد. نقشه های اپل همچنین ویژگی های قابل توجهی از جمله مسیریابی چند مرحله ای و پشتیبانی از کارت حمل و نقل را به دست می آورد.

برخلاف سال های گذشته، اپل iOS 16 و iPadOS 16 را به طور همزمان عرضه نمی کند. در حالی که iOS 16 در روز سه شنبه 13 سپتامبر در دسترس کاربران آیفون قرار می گیرد، iPadOS 16 اواخر پاییز امسال در دسترس خواهد بود. iOS 16 با آیفون‌های زیر سازگار است، اما برخی از ویژگی‌ها ممکن است به مدل‌های جدیدتر نیاز داشته باشند:

آیفون 13
آیفون 13 مینی
آیفون 13 پرو
آیفون 13 پرو مکس
آیفون 12
آیفون 12 مینی
آیفون 12 پرو
آیفون 12 پرو مکس
آیفون 11
آیفون 11 پرو
آیفون 11 پرو مکس
آیفون XS
آیفون XS Max
آیفون XR
آیفون ایکس
آیفون 8
آیفون 8 پلاس
آیفون SE (نسل دوم به بعد)

WatchOS9 با اپل واچ سری 4 و جدیدتر سازگار است.

watchOS 9 یک برنامه تمرینی پر از امکانات بیشتر از همیشه.

یک برنامه جدید داروها، همراه با بینش بیشتر در مورد خواب و سلامت قلب شما. و صفحه‌های ساعت بیشتری با شخصی‌سازی بیشتر.

watchOS 9 آخرین نسخه از سیستم عامل watchOS است که بر روی Apple Watch اجرا می شود و قرار است زمانی که در ماه سپتامبر عرضه عمومی شود، جایگزین watchOS 8 شود. watchOS 9 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2022 در ماه ژوئن پیش نمایش شد.

به روز رسانی watchOS 9 دارای بهبودهای طراحی، صفحه های ساعت جدید و برنامه های جدید با تمرکز ویژه بر قابلیت های سلامت و تناسب اندام به روز است.

چهار صفحه ساعت جدید موجود است. Lunar رابطه بین تقویم میلادی و تقویم‌های قمری مختلف را به تصویر می‌کشد، در حالی که Playtime دارای اعداد سرگرم‌کننده، متحرک و شخصیت‌شده است که با همکاری هنرمند Joi Fulton ایجاد شده‌اند. Metropolitan یک صفحه ساعت مبتنی بر نوع کلاسیک با سبکی است که با چرخاندن تاج دیجیتالی تغییر می‌کند و Astronomy یک نسخه اصلاح‌شده از صفحه ساعت نجومی اصلی با طراحی بازسازی‌شده و نقشه ستاره‌ای جدید است.

ردیابی خواب در watchOS 9 اکنون شامل مراحل خواب می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تشخیص دهند که کاربران در خواب REM، Core یا Deep هستند. داده‌های مرحله خواب در برنامه Sleep موجود است و می‌توانید با جزئیات بیشتر در برنامه Health در iPhone مشاهده کنید.

برنامه Workout برای استفاده از Digital Crown برای جابجایی بین Workout View ها به روز شده است و گزینه جدیدی برای ایجاد تمرینات سفارشی وجود دارد که می تواند شامل فواصل کار و استراحت باشد. مناطق ضربان قلب را می توان برای نظارت بر شدت تمرین ایجاد کرد و هشدارهای جدیدی برای سرعت، قدرت، ضربان قلب و آهنگ وجود دارد که می تواند کاربران را در طول تمرین راهنمایی کند. شناگران به نوع ضربه تشخیص خودکار کیک بورد جدید دسترسی دارند، و کارایی را می توان با امتیاز SWOLF که ترکیبی از تعداد سکته مغزی با زمان لازم برای شنا کردن استخر است، ردیابی کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول