حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

چگونه آیفون خود را با اپل واچ پیدا کنیم

با معرفی watchOS 10 و ظهور تراشه جدید در Apple Watch Series 9 و Apple Watch Ultra 2، پیدا کردن آیفون با اپل واچ در سال 2024 کمی متفاوت به نظر می رسد. 

پینگ کردن آیفون خود با اپل واچ همچنان در کنترل سنتر اپل واچ وجود دارد، اما نحوه دسترسی شما به کنترل سنتر تغییر کرده است. در اینجا نحوه یافتن آیفون خود با اپل واچ در آخرین نسخه iOS و watchOS آورده شده است. 

توجه: برای این کار باید تلفن شما روشن باشد و بلوتوث فعال باشد و فقط آیفونی را که اپل واچ شما با آن جفت شده است پینگ می کند. در حال حاضر نمی توانید دستگاه های دیگری را به این روش پیدا کنید.

 

 

چگونه با اپل واچ آیفون خود را پیدا کنیم

1.دکمه Digital Crown را فشار دهید تا به صفحه واچ برگردید

2.دکمه کناری زیر Digital Crown را در Apple Watch فشار دهید تا کنترل سنتر ظاهر شود. باید آیفون شما را در بالا به صورت “Connected” به رنگ سبز نشان دهد

3.روی دکمه Find iPhone در وسط ستون سمت چپ ضربه بزنید، این یک مستطیل با خطوط منحنی دور آن است.

 

اگر اپل واچ سری 8 یا قبل از آن دارید، انجام این کار یک پینگ شنیداری از آیفون شما فعال میکند  که باعث میشود راحتتر آیفون خود را پیدا کنید. اگر قبل پیدا کردن موبایل خود آن صدای پینگ متوقف شد، به سادگی تمام مراحل را تکرار کنید تا آیفون شما مجددا صدا دهد.

 

نکته: گاهی اوقات این روش برای کمک به ردیابی دستگاهتان کافی نیست. اگر روی دکمه Find iPhone  در اپل واچ ضربه بزنید و نگه دارید ، در حین جستجو، چراغ LED آیفون شما چشمک می زد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول