حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

شایعات درباره گوشی های تاشو اپل-آیا اپل Iphone16 flip را ارائه خواهد داد؟

iPhone Flip and Fold: شایعات داخلی در مورد اولین گوشی تاشو و خم شونده اپل

گوشی‌های تاشو به لطف شرکت‌هایی مانند سامسونگ و موتورولا که صدها میلیون دلار در تحقیق و توسعه و تبلیغ دستگاه‌هایی مانند Galaxy Flip، Galaxy Fold و جدیدترین موتورولا Razrs سرمایه‌گذاری کرده‌اند، وارد بازار شده‌اند. فرم cutting edge و طراحی های پیشرفته، طرفداران اپل را (مانند ما!) امیدوار کرده است که اپل آیفونی را عرضه کند که به نصف اندازه معمول خود برسد.

اپل اسرار و پروژه های آینده خود را نزدیک به سینه خود نگه می دارد و بیش از آنچه که به نمایش می گذارد و ما مشاهده میکنیم، در چنته دارد. با این حال، اخیراً شایعاتی در مورد حذف آیفون SE 4 و سپس احیای آن منتشر شده است و داستان‌هایی در مورد تلاش‌های اپل برای توسعه یک ” APPLE CAR”  از کوپرتینو بیرون می‌روند. اخبار مربوط به گوشی تاشو  از جنس همان شایعات است.

با توجه به شایعات به نظر می رسد که آیفون تاشو رو به طراحی است. چون ویژگی ها دارد که طرفداران اپل دوست دارند آن را داشته باشند، مثلاً به‌عنوان پایه برای عکس‌های سلفی ، قرار گیری بهتر در جیب و غیره.

فواید زیادی برای iPhone Flip وجود دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما چیزهایی را که در مورد دستگاه شایعه شده می دانیم و آنچه می خواهیم برای آن ببینیم، گروه بندی کرده ایم.

 

آیا اپل از گوشی تاشو رونمایی خواهد کرد؟

و بله، قطعاً این چیزی است که اپل در نظر گرفته است. با توجه به ثبت اختراع اپل در آوریل 2022، حق اختراعی برای نمایشگرهای آیفون تاشو به اپل اعطا شد که می‌توانند دارای پنل‌های شفاف در نقطه‌ای که نمایشگر خم می‌شود، این توهم را ایجاد کند که هیچ لولای در اطراف این قسمت از نمایشگر وجود ندارد.

حتی مینگ چی کو، تحلیلگر زنجیره تامین، این ادعا را در همان دوره زمانی که یک آیفون تاشو 9 اینچی در حال توسعه بود، تکرار کرد، که تنها به پتانسیل طراحی کاملاً جدید برای ورود به گوشی هوشمند پس از نزدیک شدن به آیفون سری 17 اعتبار می بخشد.

در گزارش های سال گذشته من انتظار داشتم اپل در سال 2024 یک آیفون تاشو عرضه کند، اما اکنون واضح است که این پیش بینی نیاز به تجدید نظر دارد. من پیش بینی می کنم اپل ممکن است اولین محصول تاشو خود را در اولین فرصت در سال 2025 عرضه کند، که ممکن است یک iPad تاشو یا ترکیبی از iPad و iPhone باشد

در کنار این پتنت‌ها و شایعات، اکنون که موتورولا و سامسونگ گوشی‌های مشابهی را عرضه کرده‌اند، هیاهوی آیفونی که می‌تواند چرخش کند، حتی بیشتر شده است، و این الهام بخش برخی از هنرمندان برای ایجاد طرح‌های مفهومی در یوتیوب است.

در اینجا نشان میدهیم که این ایده عالی چگونه می تواند مفید باشد. با این حال، در حالی که iPhone Flip در حال حاضر چیزی بیش از یک شایعه نیست، در اینجا پنج ویژگی وجود دارد که مایلیم ببینیم.

صفحه دوم در پشت

هنگامی که این آیفون فرضی بسته می شود، منطقی است که یک صفحه نمایش کوچکتر در کنار لنز دوربین داشته باشید تا ویجت هایی را به نمایش بگذارد که منعکس کننده مواردی است که می توانید در صفحه اصلی خود تنظیم کنید.

برای مثال، تصور کنید که بین یک ویجت Apple Music برای پخش یک آلبوم یا یک iMessage جابجا شوید تا با استفاده از برخی جملات آماده، مشابه نحوه عملکرد آن در Apple Watch، به سرعت به شخصی پاسخ دهید.

این نه تنها باعث صرفه جویی در زمان در تا کردن آیفون فقط برای انجام برخی از این کارهای کوچک می شود، بلکه به شما یک راه عالی برای نگاه کردن به اطلاعات و نادیده گرفتن آن در یک لحظه می دهد.

آیفون تاشو یا iphone flip

پشتیبانی از مداد اپل

این لوازم جانبی هرگز برای سازگاری با آیفون ساخته نشده است، اما با نسخه Flip، می تواند منطقی تر باشد.

بازگشت به Nintendo DS با صفحه نمایش دوگانه و قلم آن، استفاده از Apple Pencil برای پیام‌رسانی، یادداشت سریع یادداشت‌ها، یا فقط به عنوان راهی برای انجام بازی‌ها روی نمایشگر قابل تنظیم می‌تواند به خوبی کار کند. نیمه پایینی آیفون به شما امکان می دهد پیامی را بنویسید و نیمه بالایی آن خروجی را هنگامی که برای شخصی ارسال می شود نشان می دهد.

باتری بهتر

در حالی که عمر باتری آیفون در سال‌های اخیر بهتر شده است، به‌ویژه با آیفون‌های پرو مکس، آیفون فلیپ می‌تواند در حالت بسته به حالت کم مصرف برود و همچنان بتواند با استفاده از صفحه نمایش دوم در صفحه نمایش، تماس بگیرد و به اعلان‌ها پاسخ دهد.

 

استفاده بهینه از Back Tap 2

Back Tap یک ویژگی دسترسی عالی است که در آن می‌توانید روی پشت آیفون خود ضربه بزنید تا ویژگی‌ها و Shortcuts را راه‌اندازی کنید، اما یک iPhone Flip می‌تواند با این ویژگی حتی فراتر از این هم عمل کند.

امکان سفارشی‌سازی بیشتر در زمانی که دستگاه بسته است برای راه‌اندازی لیست‌های پخش یا چراغ قوه با کشیدن انگشت و ضربه زدن به روشی خاص، می‌تواند به شما امکان استفاده از دستگاه را بدون باز کردن آیفون را بدهد.

بازی بهتر با دوربین

یکی از بهترین ویژگی‌های طراحی مانند این این است که می‌توانید زاویه آیفون را هر طور که می‌خواهید تنظیم کنید، و این می‌تواند برای زمانی که عکس یا فیلم می‌گیرید نیز صدق کند.

تصور کنید که iPhone Flip خود را به شکل L در قفسه قرار دهید، و با استفاده از صفحه دوم در کنار لنز، می‌توانید خود را در کادر تنظیم کنید و بدون نگرانی از افتادن آیفون، عکس را بگیرید.

 

 

iPhone Flip: تاریخ انتشار

البته اپل در حال کار بر روی نسل بعدی آیفون است. به احتمال زیاد آیفون 16نامیده می شود ، طبق معمول انتظار داریم در ماه سپتامبر شاهد مدل جدیدی از اپل باشیم. آیا شامل مدلی می شود که از وسط تا شود؟

اپل در فوریه 2023 حق اختراع گرفت، که به نظر می رسد نشان می دهد که اپل در حال کار بر روی محصولی است که به افراد اجازه می دهد با چندین بخش دستگاه تعامل داشته باشند – نه فقط آنهایی که آشکارا صفحه نمایش لمسی هستند. به نظر می رسد که نشان می دهد که اپل قرار است فراتر از ایده معمول خم شدن یک تلفن در وسط و برقراری تماس با آن در روز عمل کند. در عوض، اپل کاربران را اینگونه توصیف می کند که می توانند کناره دستگاه را لمس کنند تا با یک “دکمه شاتر مجازی” تعامل داشته باشند.

صرف نظر از این، پتنت نشان می دهد که تاریخ انتشار سپتامبر 2025 ممکن است محتمل باشد. تا آن زمان، آیفون به بیستمین سالگرد فروش خود نزدیک می شود و تا آن زمان می توانیم خط تولید متنوع تری را مشاهده کنیم.

 

iPhone Flip: قیمت گذاری – انتظار چه قیمتی را داشته باشیم؟

با توجه به اینکه قیمت آیفون آینده در سال 2024 بیش از 999 دلار خواهد بود ، یک آیفون تاشو نانو/الترا می‌تواند حتی با قیمت 1499 دلار بالاتر رود تا گرانترین مدل این خط باشد.

گوشی‌های تاشو ارزان نیستند و انتظار نمی‌رود به این زودی قیمت آن‌ها کاهش پیدا کند، بنابراین ما انتظار داریم که آیفون Flip به اندازه یک آی‌پد پرو 12.9 اینچی 1 ترابایتی قیمت داشته باشد .

 

چرا آیفون Flip باید اتفاق بیفتد

یک آیفون تاشو مانند تحول منطقی بعدی برای گوشی هوشمند اپل است. هیچ‌کس نمی‌خواهد یک جیب برآمده از یک آیفون 6.7 اینچی داشته باشد – ما کسانی را می‌شناسیم که یکی را در جیب پشتی خود حمل می‌کند و به نظر نامناسب می‌رسد.

یک iPhone Flip نه تنها از شر جیب برآمده خلاص می شود، بلکه از افتادن آن از جیب مذکور نیز ایمن تر می کند. با این حال، با طراحی خود، در موقعیت هایی که می خواهید عکس بی نقصی بگیرید نیز کمک می کند، بنابراین قرار دادن آن در مقایسه با قرار دادن آیفون 14 پرو روی دیوار، کار آسان تری خواهد بود.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول