حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

گزارش نتایج سه ماهه اول مالی کمپانی اپل در 2024

اپل امروز نتایج سه ماهه اول مالی 2024 خود را اعلام کرد که در 30 دسامبر 2023 به پایان رسید. این شرکت درآمد سه ماهه 119.6 میلیارد دلاری را به ثبت رساند که نسبت به سال گذشته 2 درصد رشد داشت و سود سه ماهه هر سهم کاهش یافته 2.18 دلار بود که 16 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

تیم کوک، مدیر عامل اپل گفت: «امروز اپل رشد درآمد سه ماهه دسامبر را گزارش می‌کند که ناشی از فروش آیفون و رکورد درآمد تمام دوران در خدمات است. ما خوشحالیم که اعلام کنیم که تعداد دستگاه‌های فعال نصب‌شده ما اکنون از 2.2 میلیارد فراتر رفته است و در همه محصولات و بخش‌های جغرافیایی به بالاترین حد خود رسیده است. و از آنجایی که مشتریان فردا شروع به تجربه اپل ویژن پرو باورنکردنی می کنند، ما مثل همیشه متعهد به دستیابی به نوآوری پیشگامانه هستیم – مطابق با ارزش های خود و از طرف مشتریان خود.

لوکا ماستری، مدیر مالی اپل، گفت: «عملکرد برتر سه ماهه دسامبر ما همراه با افزایش حاشیه، رکورد EPS 2.18 دلاری را به ثبت رساند که 16 درصد بیشتر از سال گذشته بود. در طول سه ماهه، ما نزدیک به 40 میلیارد دلار جریان نقدی عملیاتی ایجاد کردیم و تقریباً 27 میلیارد دلار به سهامداران خود بازگرداندیم. ما به آینده خود اطمینان داریم و همچنان به سرمایه گذاری های قابل توجه در تجارت خود برای حمایت از برنامه های رشد بلندمدت خود ادامه می دهیم.”

هیئت مدیره اپل سود نقدی 0.24 دلاری به ازای هر سهم از سهام عادی این شرکت را اعلام کرده است. سود سهام در تاریخ 15 فوریه 2024 به سهامداران سابقه دار تا پایان معاملات در 12 فوریه 2024 قابل پرداخت است.

بر اساس تقویم مالی شرکت، سه ماهه اول مالی 2024 شرکت 13 هفته بود، در حالی که سه ماهه اول مالی 2023 شرکت 14 هفته بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول