حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

پیش‌سفارش آیفون 14 پلاس بدتر از آیفون 13 مینی است

به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس نتایج بدی را در پیش‌سفارش داشته‌اند، که نشان می‌دهد ممکن است  اپل در دو مدل استاندارد جدید شکست خورده باشد.

کو در آخرین پست خود در Medium توضیح داد که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس در مقایسه با آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس، نتایج خوبی را در پیش خرید داشته اند. زمان انتظار تحویل بیش از چهار هفته ممکن است نشان دهنده تقاضای خوب برای دستگاه های جدید باشد. اما احتمال کاهش سفارش‌های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس وجود دارد که در حال حاضر حدود 45 درصد از کل خط تولید را تشکیل می‌دهند.

کو می‌گوید که نتایج پیش‌سفارش آیفون 14 و آیفون 14 پلاس بدتر از نسل سوم آیفون SE و آیفون 13 مینی است. وی خاطرنشان کرد که اپل سفارشات نسل سوم آیفون SE و آیفون 13 مینی را در نیمه اول سال 2022 به دلیل تقاضای کم کاهش داد.

اگر تقاضا برای دو مدل استاندارد بهبود نیابد، اپل ممکن است سفارشات آیفون 14 و آیفون 14 پلاس را در ماه نوامبر کاهش دهد.

مخصوصاً برای آیفون 14 پلاس، «نتیجه پیش‌سفارش به‌طور قابل‌توجهی کمتر از حد انتظار است». اندازه‌های نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی اکنون تنها گزینه‌ها هستند، کو گفت که «استراتژی بخش‌بندی محصول اپل برای مدل‌های استاندارد امسال شکست خورده است».

هر چهار مدل آیفون 14 هفته گذشته توسط اپل معرفی شدند و از 9 سپتامبر برای پیش‌سفارش در دسترس هستند. آیفون 14، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس قرار است در روز جمعه، 16 سپتامبر وارد بازار شوند. آیفون 14 پلاس در روز جمعه 7 اکتبر عرضه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول